Mejeriforeningens forbrugerrettede kommunikation
Vi giver mælk en stærk stemme
Mælk kan dele vandene - og har brug for en stærk og troværdig stemme. Medierne er i dag en kampplads mellem evidens og fakta på den ene side og pseudovidenskab på den anden. Vores ammunition er viden, inspiration og dialog med forbrugerne. Via vores forskellige digitale kanaler, trykte udgivelser og events formidler vi viden om mælk og inspirerer til at bruge mælk og mejeriprodukter som en naturlig del af en både sund og bæredygtig madkultur.
Mejerisektorens fire fokusområder
Der er fire temaer, som er særlig vigtige for den danske befolkning, når det kommer til indtaget af mælkeprodukter, og som vi har fokus på i vores kommunikation.
SUNDHED
Mejeriprodukter er sunde, fordi de bidrager med mange vigtige næringsstoffer.
BÆREDYGTIGHED
Mejeriprodukter er en del af en sund og bæredygtig kost og Mejerisektoren arbejder løbende på at sikre en mere bæredygtig produktion.
SMAG & MADKULTUR
Mejeriprodukter tilfører masser af smag og er en del af den danske madkultur.
DYREVELFÆRD
Du kan købe mejeriprodukter med god samvittighed - dyrevelfærden i det danske mejeribrug er god.
Læs mere om Mejeriforeningens projekter og kampagner her
Mælken.dk
Skolemælk.dk
Organic dairy in the KSA & UAE
Organic in China
Anja Rasmussen
Digital kommunikationsmedarbejder, Mejeriforeningen
Mobil: 20650681
E-mail: akr@mejeri.dk
Jane Ernst Nielsen
Projektmedarbejder, Mejeriforeningen
Mobil: 28562046
E-mail: jen@mejeri.dk
Rasmus Flade Nielsen
Senior Marketing Manager, Mejeriforeningen
Mobil: 40 15 53 32
E-mail: rfn@mejeri.dk
Lars Witt Jensen
Senior Marketing Manager, Mejeriforeningen
Mobil: 25796468
E-mail: lwj@mejeri.dk