Periode: Mælken.dk er et løbende projekt, er blev oprettet i 2015.

Finansiering: Mælken.dk er finansieret gennem Mælkeafgiftsfonden.

Kanaler: projektet består af et website og en facebook- og instagramside. 

Målgruppe: målgruppen er primært børnefamilier, der repræsenterer et højt eksisterende forbrug og udgør fremtidens forbrugere, men kommunikerer vigtigheden af mælk og mejeri gennem hele livet.

Formål: Mælken.dk er Mejerisektorens forbrugerrettede projekt, der løbende kommunikerer emner relateret til mejeri til de danske forbruger.

Hils på de danske landmænd

Der findes mange myter om de danske løsdriftsstalde - bl.a. at køerne står bundet og ikke kan bevæge sig, at landmændene ikke går op i dyrenes ve og vel, at køernes naturlige behov ikke bliver opfyldt og mange andre. Med denne kampagne ønsker vi at gøre op med myterne og lade landmændene komme til orde.

Kampagnen kører i september 2022.

 

Opslagstekst:

Kan vi gøre tingene bedre? Over for dyrene, klimaet og vores omgivelser. Det er noget, der fylder for de danske landmænd. Hvad fylder ellers i dagligdagen for landmændene? 👉 Se med her i videoen

Milkness

Kampagnen Milkness tager udgangspunkt i de skøre ting, særligt kvinder kan finde på at gøre i skønheden- og sundhedens navn. Formålet har været at fange kvindernes opmærksomhed og på humoristisk vis fortælle om sundhedsmæssige aspekter af mejeriprodukter.

Kampagnen har kørt på Facebook og Instagram i perioden januar-februar 2022.

 

Opslagstekst:

Aarh, forkæl huden med en lækker omgang… hytteost                 

Godt nok er hytteost (4,5%) en god kilde til riboflavin (B2-vitamin), som bidrager til at vedligeholde en normal hud*, meeen.. Det gælder nu kun, hvis man spiser det.        

Ikke desto mindre – nyd din hytteost på din måde!

*Gældende for hytteost (4,5%) med 0,23 mg riboflavin per. 100 gram i en ellers varieret og afbalanceret kost og sund livsstil

Følg med her

Website

Facebook

Instagram